VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Late postvezorging Sociale Zaken Leeuwarden

Het valt mij op dat post laat wordt bezorgd of totaal niet..

Bijstandsspecificaties die een paar keer per jaar niet komen.

Afgelopen dinsdag 23 december krijg ik een brief gedateerd (1 december) waarin staat dat ik een sinterklaascadeautje krijg in de vorm van een inkomenstoeslag alleenstaanden van 70 euro..

Hoe is het gesteld met de postbezorging in Leeuwarden? (Niet beter erdoor geworden sinds invoering bezorging door WAJONG etc..) ik vind, dat sociale zaken zich niet er vanaf kan maken door te zeggen: " de bezorging is onze verantwoordelijkheid niet"

Re: Late postvezorging Sociale Zaken Leeuwarden

_m-b_@live.nl
Het valt mij op dat post laat wordt bezorgd of totaal niet..

Bijstandsspecificaties die een paar keer per jaar niet komen.

Afgelopen dinsdag 23 december krijg ik een brief gedateerd (1 december) waarin staat dat ik een sinterklaascadeautje krijg in de vorm van een inkomenstoeslag alleenstaanden van 70 euro..

Hoe is het gesteld met de postbezorging in Leeuwarden? (Niet beter erdoor geworden sinds invoering bezorging door WAJONG etc..) ik vind, dat sociale zaken zich niet er vanaf kan maken door te zeggen: " de bezorging is onze verantwoordelijkheid niet"


REACTIE: er zijn diverse postbezorgdiensten. Gemeente laat post wel bezorgen door Busenisspost of door Caparis. Wat zou SZ moeten kunnen doen? Wellicht andere postdienst nemen? Een brief gedatreerd 1/12 op 23/12 bezorgen gaat inderdaad erg ver. Was de bezorging nu zo laat of heeft de postkamer bij de gemeente de post zo laat aangeleverd aan de bezorgdienst?? (Of beide...)
Ja, privatisering is toch maar alles...

secr. PEL

Re: Late postvezorging Sociale Zaken Leeuwarden

Hallo,
Ben dus niet gek en niet de enige. Heb hier al jaaaaren last van, al jaaaren ontvang ik 2-3/jaar geen uitkeringsspecificatie, dan weer een briefje erachteraan. In dat briefje geef ik dan ook maar weer (voor de tigste x) aan dat het vaker voorkomt (op beleefde toon uiteraard), maar daar doen ze uiteraard niets mee, ze zullen toch echt niet serieus gaan luisteren (op geen enkel front) naar parasitaire bijstandsprofiteur-kakkerlakken, zoals men (soos, politiek van allerlei lagen, deel van de NL-bevolking) alle mensen (want bijstandsontvangers zijn mensen, dat zijn wij, maar de soos ziet ons niet als mensen van vlees en bloed met emoties, nee, maar als ongedierte die ze moeten met man en macht moeten vermorzelen (kleineren, onderdrukken en vernederen (laten voelen wie 'de baas' is), vul maar eindeloos in) een andere status hebben we niet) in de bijstand beschouwt.