VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Klant in zicht (Leefgebieden)

http://verenigingpel.nl/geld/461brf-pel-kiz-reactie-benw.html

Ik kijk zie bovenstaande brief op de website..

Inderdaad dit klopt helemaal..dus Wethouder Eckhart zei dat het een incident was?

Ik heb dit ook gehad, jaren vrijwilligerswerk, aangegeven en dan staat er niks over beschreven..er stond: doet geen vrijwilligerswerk

Ik attendeerde de gemeentelijke medewerkster erop, die zei: Maakt niet uit ze snappen het wel.., we corrigeren niks.. Ik was het er niet mee eens met zo'n instelling ... na 2 jaar tref ik een consulent en nog eentje... nogmaals uitgelegd dat ik het gecorrigeerd wil hebben onder kopje Leefgebieden.. (Toevallig kende ik deze consulenten, hele geschikte feitelijke mensen) na 2 weken was het gecorrigeerd.. Ze begrepen niet dat hun collega zo slecht had gewerkt, zo passief.... Tijdens het invullen van Klant in Zicht ging de PC kapot, ik moest zelfs de pc weer op gang krijgen..die vrouw snapte er niks van...(Ik zal geen namen noemen, ..)