VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
workstar

ik werk 32 uur bij workstar opgericht door t reintergratiebedrijf fourstar ,ikzelf zeg dat het een gesubsidieerde baan is .....het vreemde is dat de directeur zegt dat het niet zo is .....ik heb 6 mnd er gewerkt en daarna is het nog een keer verlengd tot 6mnd inderdaad staat er bij de informatie van de cheque dat het een reguliere baan moet zijn...hier op de werkvloer weet niemand iets ,maar de een krijgt het wel en de andere niet...we doen het zelfde werk ..groetjes

Re: workstar

workstar
Naam: soraya
Date Posted: Dec 8, 07 - 1:50 PM
Email: fairytopia_@msn.com

Message: ik werk 32 uur bij workstar opgericht door t reintergratiebedrijf fourstar ,ikzelf zeg dat het een gesubsidieerde baan is .....het vreemde is dat de directeur zegt dat het niet zo is .....ik heb 6 mnd er gewerkt en daarna is het nog een keer verlengd tot 6mnd inderdaad staat er bij de informatie van de cheque dat het een reguliere baan moet zijn...hier op de werkvloer weet niemand iets ,maar de een krijgt het wel en de andere niet...we doen het zelfde werk ..groetjes

REACTIE: Als je loon krijgt is het in elk geval betaald werk. Ik vermoed dat het een gesubsidieerde baan is. Kan de gemeente je dat niet vertellen? Als ik kijk naar de Beleidsregels reintegratie van de gemeente zou de gesubsidieerde baan daarna door regulier werk vervangen moeten worden om die cheque te kunnen verzilveren. Ik vind dat ze geen cheque moeten sturen als je daar toch niets mee kunt. Dat is gekaanstekerij.

secretaris PEL