VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
hoe lang mag je een gesubsidieerde baan hebben?

ik werk bij workstar[fourstar]een gesubsidieerde baan]ben begonnen op,
15 dec 2006 t/m 15 dec 2007, dan krijg ik 3 mnd ww uitkering,nou loop ik stage bij een bedrijf en de leidinggevende wil me er graag houden alleen moet ik me melden bij een andere reintergratie bedrijf,want dit is ook gesubsidieerde werk ,maar ik kan 2 jaar blijven en dat wil ik juist graag want ik heb t er pima naar mn zin...mn contactpersoon van fourstar zegt dat t niet kan...ik moest maar een betaalde baan gaan zoeken.[snap t niet heb straks een baan en nu kan t niet]moet ik 3 mnd verplicht de ww in? na de ww moet ik bijstand aanvragen,en zit ik niet meer bij fourstar,mag ik dan wel weer een gesubsideerde baan hebben? mag ik me mezelf melden bij een reintergratiebedrijf?