VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
stipejild

Waar kan ik de folder over Stipejild krijgen ? hij is mij niet gegeven bij het reintergratie bureau en verder ook geen informatie wat betreft Stipejild

Re: stipejild

Er zijn bijna nooit folders uitgegeven en als ze er zijn moet het reintegratiebureau zo'n folder geven, maar vermoedelijk geven ze die selectief weg. Mail ons uw adres en we sturen u een kopie van de enige folder die we ooit kregen uit 2003...

secr. PEL

welk stipejild?

Stipejild? Voor een reinegratietraject?
Vertel meer, alsjeblieft.

Re: stipejild

zoalang ik een reintergratie traject zit heb ik recht op 400 euro stippejild.[ steungeld]....daar heb ik een tweede hands fiets van gekocht en heb daarvan ook nog es mn eigenbijdrage van betaald van de tussenschoolse opvang.....ook kan je kleren kopen voor een sollicitatie gesprek,niet iedereen weet dat je dit geld kan ontvangen.......oja heb nog nooit een folder van gezien....

Re: stipejild

ikheb bij de fourstar stipejild fevraagd voor kleren om te soliciteren.de consulent daar wil mij wijs maken dat daar maar 450 euro voor staat terwijl dit 900 euro is.
ook vertelde hij mij dat ik voor kleren maar 150 euro kan krijen ,voor een fiets 150 euro,en reiskosten staan volgens hem ook 150 euro voor,tezamen 450 euro.
terwijl fourstar daar meer dan 1 miljoen euro van de gemeente heeft gekregen.
dus concluzie niks zeggen ,en eigen zak vullen