VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Herben over de VVD

DEN HAAG - LPF-fractievoorzitter Herben heeft VVD-leider Zalm woensdag opgeroepen deel te nemen aan een kabinet met het CDA en LPF.


Herben deed dat in een kennismakingsgesprek op de werkkamer van Zalm op het Binnenhof. "Zalm heeft gezegd dat hij zich op mijn oproep zal beraden", aldus Herben.


Herben en Zalm hebben de verkiezingsprogramma's van de partijen vergeleken. Volgens Herben was de conclusie dat LPF en VVD op het gebied van openbare orde en veiligheid, zorg, immigratie en de aanpak van de bureaucratie goed kunnen samenwerken.




"Daarnaast heb ik Zalm gecomplimenteerd met het financieel-economische beleid van de afgelopen acht jaar."





Commentaar:


De drek druipt er weer vanaf. Waarin Pim Fortuyn eerst de VVD met zijn opmerkingen deed wankelen, is het nu Herben die inziet dat de LPF meer steun van de VVD nodig heeft om meer rechts te kweken. Hij ziet natuurlijk ook wel in dat een kabinet alleen met het CDA uitloopt op een regelrechte confrontatie betreffende hoofdlijnen. Herben heeft steun nodig van oudgedienden die niet ver weg staan van een rechts kabinet. Deze huichelaar zou ik nooit accepteren wanneer hij eigenlijk zegt dat paars de afgelopen 8 jaar goed heeft gepresteerd. Het populisme en opportunisme wordt nu verzwakt door een noodkreet om de onwetendheid op te vullen! De brand is gestookt, en daarna gelijk geblust, omdat de eigen gevolgen niet zijn te overzien! De auto rolt nog, terwijl de motor is verdwenen. Het gekrakeel was/en is nog steeds een tegenstem zonder gedegen oplossing. 1.614.801 kiezers hebben gestemd op een motorloos en stuurloze zeepkist!