VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: kraken in de vrijheidswijk


Wanneer is een woning kraakbaar? Er staan genoeg flats en eengezinswoningen leeg, maar die zijn van de corporaties.


Die konden er weleens werk van maken als er gekraakt wordt.




En die in de Jan Evenhuisstraat staan allemaal leeg, maar het is wat tochtig daar. Bovendien staat er een hek omheen.




Af en toe eens door de Mariniersespel lopen om te kijken welke van de te slopen woningen er leeg staan, lijkt me het beste antwoord op je vraag. Die gaan tenslotte gesloopt worden.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

staat er in de te slopen vrijheidswijk al woonruimte leeg? kraakbaar bedoel ik. mail me a.u.b.