VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Uitkering PW niet gestort op 30 juli 2021 (!) (?)

Korte vraag: zijn er meer mensen, die vandaag vrijdag 30 juli 2021 geen uitkering gestort hebben gekregen? Het is een betaaldag lees ik op website. Maandag de huur eraf,zorgpremie ik hoop geen schuldpositie dan..
Dankuwel voor de aandacht.
Met vriendelijke groet,
Web

Re: Uitkering PW niet gestort op 30 juli 2021 (!) (?)

Update.
Gemeente Leeuwarden komt er nu achter dat het niet gestort is. Drie dagen na 30 juli betaaldag.(!!!) 3 dagen te laat dus. Het wordt ook niet netjes even gemeld op website en reactie op email blijft nog steeds uit. Blij dat ik wat boodschappen kreeg van mijn tante van verderop dit weekend. Zo zie je maar weer dat dat kan helpen wil je geen weekend honger hebben.Dus die 500 tot 1200 euro vrijstelling van giften is dus noodzakelijk gewoon,maar slechte beurt weer van Gemeente Leeuwarden, huur en zorgpremie kon door tekort op rekening niet automatisch afgeboekt worden..dus ik moet dat weer regelen door in gebreke blijven van Gemeente Leeuwarden.

:thinking_face: