VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Bijstanduitkering maart al gestort?

Korte vraag ; ik belde met de saldolijn, echter uitkering is niet gestort op 31 maart. Gemeente Leeuwarden. Zijn er meer mensen, die nog geen uikering hebben ontvangen?groet Martin

Re: Bijstanduitkering maart al gestort?

Martin Vorst
Korte vraag ; ik belde met de saldolijn, echter uitkering is niet gestort op 31 maart. Gemeente Leeuwarden. Zijn er meer mensen, die nog geen uikering hebben ontvangen?groet Martin
https://www.leeuwarden.nl/nl/nieuws/bijstandsuitkeringen-dag-later-overgemaakt

Aan Martin Vorst:

Hallo,

Van diverse mensen in de bijstand bericht ontvangen: ook zij kregen op 31 maart geen bijstandsuitkering.
Sociale Zaken beweert op website gemeente dat de uitkering door een fout met 1 dag is vertraagd.(zie de link)

Met vriendelijke groet,

secretaris vereniging PEL

Je mailadres werkt niet. Ook niet met punt tussen voornaam en achternaam. Werd gebounced.

Re: Bijstanduitkering maart al gestort?

Ontzettend bedankt Secretaris van PEL, dan vrees ik dat de huur nu niet betaald is aan de verhuurder, want er stond niets meer..straks weer incassobrieven. Maar weer bellen..slechte gang van zaken zo..
Nogmaals ontzettend bedankt, ik kreeg bij Sociale Zaken niet eens antwoord.
Ps, bedankt voor de tip van emailadres, er zijn meer mensen de laatste tijden, die niets ontvangen op hun emailadres..schijnt ook ook een fout te zijn , dus ik krijg niet alle mails..