VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
WIE HEEFT ERVARINGEN MET DEZE MEVROUW VAN DE SOOS LW? MELD HET ONS!

WIE HEEFT ERVARINGEN MET DEZE MEVROUW VAN DE SOOS LEEUWARDEN? MELD HET ONS!

Onderstaande mail kwam bij ons binnen:

Aletta Riemersma.

Slechte verhalen gehoord over hoe zij als ambtenaar zich afreageert op cliënten van de soos: beledigende uitspraken als 'wij zullen jou wel eens even ...!' en stopzetten/inkorten van de uitkering zonder dat er een echte reden is, maar als ze dat wil bedenkt ze dat zelf wel even. Hoor ik van derden. Zelf ken ik de mevrouw niet.

Reacties:

1. Volgens google, website gemeente Leeuwarden, zit ze in het frontlijnteam van Heechterp Schieringen. Met foto.
Sinds '95. Ze is ook lid van Facebook, maar ik niet dus daar kom ik niet op.​

2. Een verwijzing naar: https://www.linkedin.com/in/alette-riemersma-1136332b

We weten dus iets meer, maar het gaat vooral om ervaringen van mensen met een bijstandsuitkering met deze mevrouw.
Wie iets heeft meegemaakt, kan dat mailen naar: verpel@online.nl
OF: desgewenst anoniem zijn/haar bevindingen op deze forum-lijst plaatsen.