VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Wet Werken naar Vermogen?

Ik meen dat er genoeg mensen zijn die daar al het een en ander over hebben vernomen.
Blijkbaar heeft men weer iets nieuws over het oude heen bedacht.
Oftewel,nog meer van hetzelfde,maar dan erger.
Zoals ik al eerder ergens opmerkte,begint het aardig te lijken op een destijds favoriete nazi bezigheid.
Final Solution for Welfare (clients)
Het valt me dan nog mee,dat ze die concentratie kampen nog geen nieuw leven ingeblazen hebben,om als her-opvoedings kampen te dienen voor die onwillige clientele,die men niet los durft te laten in maatschappelijk gebied,omdat ze zogenaamd (door dat lange thuiskwijnen) dus allerlei(lui,onwillig, weinig gewetensbesef naar hardwerkend volk) mankementen hebben die er eerst uitgedoctrineerd moeten worden.(eigenlijk is het,men kan er vooral zo lekker goedkoop aan verdienen)
We hoeven ons niet af te vragen,wat voor types er als eerste in de rij zullen staan om er opzichtertje te spelen.Degene die het meest een hekel aan bijstanders hebben,en wel azen op zo'n betaald afreageer-baantje.Zum kotzen.