VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Reakties na 5 juli Elkien avond

Vanavond een slap item op Omrop Fryslan, die uiteraard een voorstander van sloop aan het woord liet.
Cookee: Ja, ik stond buiten maar ben niet gevraagd.
De link voor belangstellenden is:

http://www1.omropfryslan.nl/81877/Buertsje-sloopt-foar-nijbou.aspx

Cookee, voor die mijnheer, staan er zat woningen vrij voor 550 in een kinder-rijke wijk met scholen.
Vreemd dat Frits onze wijk wil omvormen naar iets wat reeds ruim voorradig is in Camminghaburen.

Cookee: De woonlasten blijven hetzelfde... fout!!!
Communiceren Elkien !!!

Re: Reakties na 5 juli Elkien avond

Deze meneer S. voor Omrop Fryslan is de vriend van een mevrouw die in de officiele huurdersclub zit. Omdat zij vinden dat hun huis te klein wordt als hun 2 kinderen groter worden, moet de hele buurt plat, want dan krijgen zij mooi een grotere woning...
Dat soort mensen zit alleen voor zichzelf in zo'n huurdersclub om hun eigen belangen te dienen. Gewoon, door niemand gekozen...
Kijk meneer S. plus vriendin: laat je inschrijven voor een woning en zoek een grotere eengezinswoning uit, dat is de normale weg, maar probeer niet een hele buurt te slopen vopor jullie belangen!

secr. PEL

Re: Reakties na 5 juli Elkien avond

secretaris PEL
Deze meneer zit voor zichzelf in zo'n huurdersclub.


Ja, lijkt mij ook. De komplotgedachte waag ik me nog niet aan.
Zonder met de vinger te willen wijzen en ik ontzeg ook Frits zijn mening niet.
Maar hij die ons vertegenwoordigt jaagt ons allen op kosten, hij zorgt dat heel Nederland onze huurtoeslag betaalt, hij zorgt dat Elkien ons verhuisgeld moet geven, terwijl er zulke huizen voor 550-900 in andere wijken leeg staan.
Mij lijkt het raar.
De man wil een nieuwe jas aan een bestaande rits zetten.

Heeft Elkien iets gezegd over de grootte vd nieuwe woning? Volgens Boltjes was nog onbekend.