VERENIGING P.E.L. WEB FORUM

  Voor opmerkingen en discussie m.b.t. wonen, huren, huurtoeslag, huisjesmelkers, kamerbewoning, kraken, volkshuisvesting, woningzoekenden-problemen, uitkeringen (m.n. de bijstand en de bijzondere bijstand), re-integratiebureau's, regelingen voor minima, additionele werkgelegenheid zoals v.m. ID/WIW-banen, sociale activering en werken met behoud van uitkering, loondispensatie ed., lokale belastingen zoals de OZB, Afvalstoffenheffing, Waterschap ed, kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen en andere PEL-onderwerpen.

VERENIGING P.E.L. WEB FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Sloopdreiging West-Indische buurt

HALLO

HEB GISTER VOOR HET LAATST EEN BERICHTJE GESTUURD
ROND 4 UUR ZIT NIET DE HELE DAG ACHTER DE PC
WE HEBBEN GEPROBEERD TE BELLEN ZODAT U LANGS KAN KOMEN OM DE BRIEVEN OP TE HALEN HELAAS EEN ANTWOORD APPARAAT PROBEREN HET LATER OP DE DAG NOG EEN KEER

Re: Sloopdreiging West-Indische buurt

Hallo

De vraag was of wij contact op wilden nemen.
Hebben we gedaan maar helaas voice mail terwijl er wordt gezegd dat jullie op de middagen spreekuur hebben.
Mijn vraag is dan ook luister graag jullie berichten af daar staat een telefoonnummer op. Zodat jullie die copieen kunnen ophalen.

Bewoners anoniem

Re: Sloopdreiging West-Indische buurt

Reactie: brieven zijn inmiddels in ons bezit. Het zijn expres "dom"geschreven brieven, geschreven door iemand die zich dom wil voordoen maar dat niet is. Het doel van de pamfletjes is mensen die aarzelden of ze nu wel of niet een pamfletje zouden ophangen, te bewegen dat juist NIET te doen onder het motto: als het ZO moet, hoeft het van mij niet meer. Ik hang ze nu echt niet meer op.
Wij bij het PEL hebben zo wel onze vermoedens waar de pamfletten wegkomen. Wedden dat degene die ze schrijft
straks de beste herhuisvesting krijgt aangeboden van de corporatie?!

secr. PEL